نوشته شده توسط admin_shakeri
14 آگوست 2022
0

روش های تولید اورینگ

اورینگ ها حلقه های O مانند معمولاً دایره ای هستند، که اشکال مختلفی برای کاربردهای مختلف از جمله مربع، X شکل و موارد دیگر استفاده می شود. روش های تولید اورینگ ها با استفاده از انواع تکنیک های ساخت مانند اکستروژن، قالب گیری فشرده سازی، قالب گیری تزریقی، قالب گیری انتقال یا ماشین کاری تولید می شوند

حلقه های اورینگ جزء رایج و در عین حال لاینفک در مجموعه های پویا و استاتیک در هر صنعتی هستند. دسترسی به عرضه سریع و مطمئن اورینگ استاندارد به کوتاه شدن چرخه های طراحی و نگهداری، بهبود زمان کارکرد و زمان عرضه به بازار و به حداقل رساندن هزینه ها کمک می کند. اندازه های استاندارد اورینگ در 8 ترکیب الاستومری معمولی تولید می شود و ما را قادر می سازد مهر و موم های قابل اعتمادی را تحویل دهیم

بسته به کاربرد، آنها را می توان از مواد زیادی ساخته شد: لاستیک نیتریل، سیلیکون، پلی اورتان، نئوپرن، فلوروکربن و همچنین سایر الاستومرها. طراحی O-Ring کیفیت، کمیت، هزینه، دمای کاربرد، فشار آب بندی، سازگاری شیمیایی، حرکت، عمل، روانکاری و سایر الزامات را در نظر می گیرد. مهر و موم های لاستیکی اکسترود شده با فشار دادن لاستیک خشک نشده از طریق قالب ها در حالی که تحت گرما و فشار هستند ساخته می شوند. سپس این لاستیک خشک نشده ولکانیزه می شود، یعنی حرارت داده می شود تا یک واکنش شیمیایی ایجاد کند که لاستیک را خشک کند.

اورینگ چیست ؟

چگونه یک O-ring را ولکانیزه می کنید؟ برای ساختن اورینگ ولکانیزه شده، طناب با طول پیوسته به طول بریده شده و سپس به هم وصل می شود. یک عامل اتصال به انتهای آن اعمال می شود که در یک قالب در دمای بالا برای مدت زمان مشخصی به یکدیگر متصل می شوند. این فرآیند پیوند مولکولی لازم برای ایجاد یک مفصل قوی را تشکیل می دهد.

حلقه های اورینگ کپسوله شده بهترین اورینگ ها در جهان هستند ساختار بیرونی آن ها از تفلون ساخته شده است که به مهر و موم پایداری حرارتی و مقاومت بالایی در برابر خوردگی می دهد، داخل آن هم سنگ معدنی لاستیکی فشاری و کشسانی را ایجاد می کند. در حالی که اورینگ ها معمولا گرد هستند و ضخامتشان متفاوت است، واشرها مهر و موم های مسطحی هستند که بین دو سطح صاف قرار می گیرند. واشرها اغلب دایره ای هستند، اما می توان آنها را تقریباً به هر شکلی از جمله مربع، مثلث، مستطیل یا هر شکل پیچیده دیگری برش داد.

کاربردهای رایج اورینگ در صنایع مختلف است که برخی از آنها را بررسی می کنیم:

حمل و نقل: در صنایعی مانند خودروهای سواری، کامیون های سنگین و هوافضا، شرایط سخت نیاز به محصولات با کارایی بالا دارد. قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، دماهای شدید و ارتعاش همه عواملی هستند که بر انتخاب الاستومر برای حلقه های اورینگ تأثیر می گذارند. روش های تولید اورینگ سفارشی برای مطابقت با مشخصات سختگیرانه OEM و Tier 1 تولید شدهاند و به طور مستمر برای رعایت الزامات سوخت زیستی و آلایندهها پالایش میشوند.

پزشکی: در زمینه پزشکی، سرنگ، پمپ، فیلتراسیون و کانکتورها به حلقه های اورینگ  ویژه FDA نیاز دارند.

نفت، گاز و صنعتی: شیرها، پمپهای گاز، اتصالات، دیسپنسرها و مخازن ذخیرهسازی به محلولهای آببندی نیاز دارند که در برابر دماهای شدید، مواد شیمیایی مضر و فشردهسازی بالا مقاومت کنند. ترکیبات ویژه مانند پراکسید و پرفلورالاستومرهای پخت شده با تریازین، مقاومت حرارتی و شیمیایی را تضمین می کنند.

الکترونیک:پردازش نیمه هادی و حفاظت از گرد و غبار در لوازم الکترونیکی مصرفی نیاز به O-Rings را دارد که در محیط های تمیز تولید شوند. حلقه های O-Ring بدون ذرات و آلاینده در طیف گسترده ای از ترکیبات موجود هستند.

غذا و آشامیدنی: حلقه اورینگ و مهر و موم های بهداشتی3A، NSF-61 و خدمات آب برای بازارهای فرآوری مواد غذایی، توزیع نوشیدنی و تصفیه آب ایده آل هستند.

بلاگ های مرتبط

>
پکینگ منجید دار
admin-salari
27 ژانویه 2024
0

لیست پکینگ های موجود

لیست پکینگ های موجود به همراه لیست قیمت به روز   packing list ex

admin-salari
05 نوامبر 2023
0

لیست قیمت کیت های خودرویی

کیت های خودرویی به صورت کامل بسته بندی شده و با قیمت بسیار رقابتی دارای حداقل تعداد برای خرید می باشند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید