نوشته شده توسط admin_ilkhani
26 جولای 2022
0

اصول نگه داری اورینگ 

کار اصلی O-ring، حلقه های O با تغییر شکل مکانیکی هستند که مانعی برای مسیر نشتی بالقوه سیال بین دو سطح نزدیک ایجاد می کند، مهر و موم می شوند. اورینگ ها معمولاً در شیاری نصب می شوند که در یکی از سطوحی که قرار است آب بندی شوند، ماشین کاری یا قالب گیری می شود. اصول نگهداری اورینگ به این صورت است که اصولاً اورینگ ها باید به گونه ای نگه داری شوند که از آسیب خارجی آن ها جلوگیری شود. این موضوع می تواند به معنای آسیب به سطح آنها در اثر گیره های کاغذ یا تغییر شکل به دلیل وزن بیش از حد بر روی آنها باشد. محیط نیز نقش تعیین کننده ای دارد: حلقه های اورینگ باید به گونه ای ذخیره شوند که خشک و در دمای اتاق ایده آل باشند. آنها نباید برای مدت طولانی در معرض نور طبیعی قرار گیرند و باید دور از منابع ازن نگهداری شوند. اورینگ ها به طور ایده آل باید در کیسه های پلی اتیلن مهر و موم شده نگهداری شوند

اصول نگه داری از اورینگ چگونه است؟

هنگامی که اورینگ به طور ایمن جدا شود، با استفاده از یک پارچه نرم، تمیز و بدون پرز، تمام خاک و چربی را از حلقه پاک کنید. در حین تمیز کردن آن، اورینگ را از نظر بریدگی و هرگونه نشانه سایش بررسی کنید. می توانید از نور قوی و ذره بین استفاده کنید. اگر اورینگ فرسوده یا آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.

بدون حلقه های نوری غواصی، غواصی کاملاً یکسان نخواهد بود. آنها نور غواصی شما را با ایجاد یک مهر و موم دوار، ایستا و کشویی می‌بندند و اجزای نور را از آلودگی‌ها و سیل در امان نگه می‌دارند. با وجود قابلیت اطمینان، حلقه های 0 نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. اگر آنها را درک کنید، می توانید آنها را به درستی نگهداری کنید و هوشمندانه از آنها استفاده کنید.

اورینگ چیست ؟

اورینگ های کم فشار در چراغ های غواصی و همچنین دوربین های غواصی بسیار رایج هستند. هنگامی که در شرایط شدید، مانند آب شور و کثیف، شیرجه می‌زنید، نمک و ماسه ممکن است به داخل آب بند نفوذ کرده و منجر به نشتی شود. شما باید به طور منظم حلقه‌های اورینگ قابل دسترسی کاربر را ترجیحاً بعد از هر غواصی تمیز کنید.با خیساندن نور در آب تازه شروع کنید تا بیشتر نمک خشک شده در محل مهر و موم حل شود. سپس باید چرخ دنده را خشک کرده و باز کنید. سپس با فشردن حلقه اورینگ بین انگشت شست و سبابه، حلقه اورینگ را با انگشتان خود یا یک حلقه اورینگ پلاستیکی بردارید. از چیزهای تیز یا فلزی استفاده نکنید. در یک خرج کردن، لبه یک کارت اعتباری کار خواهد کرد. ملایم باشید و آن را دراز نکنید.

هنگامی که اورینگ به طور ایمن جدا شد، با استفاده از یک پارچه نرم، تمیز و بدون پرز، تمام خاک و چربی را از حلقه پاک کنید. در حین تمیز کردن آن، اورینگ را از نظر بریدگی و هرگونه نشانه سایش بررسی کنید. می توانید از نور قوی و ذره بین استفاده کنید. اگر اورینگ فرسوده یا آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.برای روغن کاری اورینگ، مقدار کمی از محصول را روی انگشتان خود قرار دهید و انگشتان خود را روی اورینگ بکشید تا به طور یکنواخت روکش شده و براق شود. هیچ احساس شنی نباید وجود داشته باشد. اما اگر همچین حسی داشتید، باید آن را تمیز کنید، بازرسی کرده و دوباره روغن کاری کنید. اورینگی که به درستی روغن کاری شده است، با گریس صاف و نرم است، روی آن هیچ لکه چربی وجود ندارد. این خاصیت به آن اجازه می دهد تا به درستی در شیار نور غواصی بلغزد و یک مهر و موم خوب و محکم ایجاد کند. توجه داشته باشید که چربی اضافی باعث جذب کثیفی می شود.

بلاگ های مرتبط

>
پکینگ منجید دار
admin-salari
27 ژانویه 2024
0

لیست پکینگ های موجود

لیست پکینگ های موجود به همراه لیست قیمت به روز   packing list ex

admin-salari
05 نوامبر 2023
0

لیست قیمت کیت های خودرویی

کیت های خودرویی به صورت کامل بسته بندی شده و با قیمت بسیار رقابتی دارای حداقل تعداد برای خرید می باشند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید