نوشته شده توسط admin_ilkhani
25 اکتبر 2022
0

لاستیک سیلیکـون ( MQ, VMQ, PVMQ )

( MQ, VMQ, PVMQ )

از نـظر فیزیکی، این نوع از لاستیک‌ها مبتنی بـر سیلیکونی هستند که یک عنصر نشات گرفته از کوارتـز دارند. برای تشکیل این سطح از الاستومرهای مصنوعی، گروه‌های آونگی آلی مثل: متیل، فنیل و وینیل متصل به اتم‌های سیلیکون هستند. افزودنی متفاوت زنجیره‌های جانبی، می‌تواند به تنوع قابل توجهی در خواص دست‌یابند. سیلیکون‌ها در برابر گرما، اوزون و اکلیل مقاومت خوبی دارند، پایداری دی الکتریک خیلی خوب و مقاوم در برابر تعداد زیادی از روغن‌ها، مواد شیمیایی و حلال‌ها دارند. سیلیکون‌ها بـهترین خاصیت انـعطاف‌پذیـری در دمای پایین را در میان تمامی الاستـومـرها دارند. اما بهترین خاصیت انعطاف‌پذیری در دمای پایین را در میان تمامی الاستومرها دارند. اما ضعف‌ هایی همـچون استـحکام کششی کم و مقاومت ضعیف در برابر پارگی و سایش را دارا هستند. جهت خرید اورینگ و پکینگ کلیک کنید.

سیستم پختپخت پراکساید در برابر  پـخت پلاتینیوم

ترکیبات سیلیکون استاندارد معمولا پخت پراکسیدی دارنـد. ترکیبات پخته شده با پلاتینیوم خواص انعطاف‌پذیری بهتر و تصعید خیلی کمی در مواد را ارائه می‌دهند. سیلیکون‌های پخت شده با پلاتینیوم معمولا در سیستم دارویی یا دیگر ماده‌هایی با تصعید کم استفاده می‌گردد. اما برای تولید، نیاز به فضای تمیز و کاتالیزور پـر هزینه‌تر پلاتینوم دارند، بنابراین نسبت به پخت پراکسید گران‌تر هستند.

دیگر گوناگونی‌های رایج:

 ◄سیلکون‌ها تنها می‌توانند با عناصر « لیست سفید » فرمول‌بندی شوند، همانگونه که در لیست 177/2600 21.CFR ( مجموعه مقررات سازمان‌های دولت فدرال ایالات متحده آمریکا ) مشخص شده برای مصارفی که الاستومـر با غذا یا آشامیدنی‌ها در تماس قرار می‌گیرد.

◄سیلیـکون‌ها می‌توانند بـرای تاییدیـه به بنیـاد ملی بهداشت ( NFS ) برای مصارف‌آب ‌آشامیدنی ‌فرستاده شوند.

◄سیـلیـکون‌ها معمولا در سیستم اتـومبیل به عنوان بوت‌ها ( راه ‌اندازها )، شیر ( valve ) فیلتر روغن، درز بند در چراغ و غیره استفاده می‌گردند.

◄قطعات سیلیکونی می‌توانند در سیستم دارویی که نیاز ویژه‌ای به مطابقت با VI CLASS USP دارند، استفاده شوند.

در مــوارد زیــر عملکــرد خـوبی دارد:

◄موتـور و روغــن جعبـه دنـده  ( روغــن‌های معدنـی )

◄ محـلول رقیـق شـده نمک

◄ آب ملایم

◄ گــرمای خشک

◄اوزون، مقاومت آب و هوایی

در مـــوارد زیــر عملکــرد خــوبی نــدارد:

◄اسیــدهای غـلیظ و قلیایی‌ها

◄بــخار بالای °210 سانتیگراد

◄سوخت و روغن‌های نفتی

◄ کتون‌ها

بلاگ های مرتبط

>
پکینگ منجید دار
admin-salari
27 ژانویه 2024
0

لیست پکینگ های موجود

لیست پکینگ های موجود به همراه لیست قیمت به روز   packing list ex

admin-salari
05 نوامبر 2023
0

لیست قیمت کیت های خودرویی

کیت های خودرویی به صورت کامل بسته بندی شده و با قیمت بسیار رقابتی دارای حداقل تعداد برای خرید می باشند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید