نوشته شده توسط admin_shakeri
30 اکتبر 2022
0

خرید جعبه اورینگ اینچی و میلی متری

به طور کلی می توان گفت اورینگ یکی از قطعات بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف به حساب می‌آید که در ابعاد و همچنین اندازه های مختلف از جنس های گوناگونی تولید می شود.   به همین علت برای نگهداری از انواع اورینگ و همچنین به دلیل دسترسی راحت تر به آن توصیه می‌شود تا از جعبه مخصوص استفاده شود. با توجه به تنوع بالای اورینگ ها جعبه اورینگ نیز دارای مختلفی است و تعمیرکاران باید با توجه به جنس و همچنین سایز اورینگ اقدام به خرید جعبه اینچی یا میلی متر نمایند.

جعبه اورینگ اینچی و  میلی متری چیست؟

به طور کلی می‌توان گفت مشاغلی مانند تعمیرکار و مکانیک و لوله کشی یا دیگر مشاغل مرتبط از بیشترین مشاغلی هستند که بالاترین استفاده را از اورینگ می کنند. به طور کلی انواع اورینگ اینچی و میلی متری در بازار وجود دارد بنابراین برای دسترسی راحت تر به این قطعه احتیاج است تا از جعبه اورینگ اینچی و یا میلی متر استفاده نمایید. در حقیقت جعبه اورینگ یک کیت مخصوص به حساب می‌آید که مدل های مختلفی در بازار وجود دارد.

برای مثال می‌توان گفت بعضی از انواع جعبه های اورینگ دارای قسمت بندی هایی با سطح مقطع دایره ای شکل هستند که در ابعاد گوناگون وجود دارند شما می توانید اورینگ ها را در درون آنها قرار دهید. در این جعبه ها از حداکثر فضای موجود استفاده شده و به همین علت برآمدگی های استوانه چه شکلی روی قسمت درب تعبیه شده است که می توان انواع اورینگ ها را با سایز های مختلف در درون آن نگهداری کرد.

در بعضی دیگر از مدل های جعبه اورینگ بخش بندی های مربعی و مستطیلی شکل مشاهده می شود در واقع این جعبه اورینگ ها  شبیه به نظم دهنده های معمولی هستند.

پرفروش ترین جعبه اورینگ های موجود در بازار به عنوان جعبه اورینگ وایتون و ان بی ار شناخته می‌شود که جعبه اورینگ nbr دارای سختی ۷۰ و همچنین جعبه اورینگ وایتون در بازار با دو سختی ۷۰ و ۹۰ وجود دارد .لازم به ذکر است جعبه اورینگ سیلیکون و جعبه اورینگEPDM دارای کارایی بسیار خوبی هستند که در رنگهای زرد قرمز و مشکی وجود دارند .همچنین امکان دارد این محصولات تولید داخل باشند و یا به صورت وارداتی و از کشورهایی مثل کره و تایوان و چین وارد کشور شده باشند. 

بررسی مواد تشکیل دهنده جعبه اورینگ میلی متری و اینچی

در قسمت های بالا اشاره کردیم که جعبه اورینگ میلی متری و اینچی از جنس های گوناگونی مانند وایتون و ان بی آر و سیلیکون تشکیل می شود . نمی‌توان اورینگ هایی از جنس های مختلف را در کنار یکدیگر قرار داد. به طور کلی می‌توان گفت کارآیی اورینگ ها با توجه به جنس آن مشخص می شود در صورتی که تمامی این قطعات در یک جعبه نگهداری شوند نمی توان به راحتی آنها را از یکدیگر تشخیص دادو امکان دارد در زمان انتخاب جنس اورینگ دچار اشتباه شوید. لذا برای نگهداری انواع اورینگ با جنس های مختلف به چند جعبه اورینگ احتیاج دارید. در حقیقت کارایی جعبه اورینگ برای دسترسی راحت تر به سایز های مختلف اورینگ می باشد.

به طور کلی می‌توان انواع جعبه اورینگ را به شرح زیر بیان کرد.

 جعبه اورینگ وایتون

 این جعبه اورینگ برای نگهداری انواع اورینگ های وایتون مورد استفاده قرار میگیرد که دارای سازگاری بالایی در برابر سوخت های دیزلی و بنزینی و همچنین روغن های سیلیکونی و مواد شیمیایی است. این نوع از اورینگ ها در ساخت و تعمیر هواپیما و همچنین خودرو و ماشین آلات مختلف استفاده میشود. لازم به ذکر است از این نوع از اورینگ در صنایع شیمیایی به صورت گسترده استفاده خواهد شد.

جعبه اورینگ nbr

 این جعبه اورینگ برای نگهداری اورینگ هایی از همین جنس به کار می رود در واقع این اورینگ در برابر حلال های شیمیایی و همچنین مایعات هیدرولیک و گریس  دارای مقاومت بالایی است . برای ساخت و تعمیر پمپ و محفظه روغن و همچنین لوله های پلاستیکی  از این اورینگ استفاده می شود. نکته مهم و حائز اهمیت این است که این اورینگ را نباید در دمای بالاتر از ۱۴۹ درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار داد و با توجه به اینکه این اورینگ از انواع گرید های مختلفی تشکیل شده است باید با در نظر گرفتن میزان نیتریل مورد استفاده قرار بگیرد. به طور کلی می‌توان گفت کارایی گریدهای مختلف این اورینگ با یکدیگر متفاوت است .

جعبه اورینگ سیلیکونی

 یکی از پرکاربردترین انواع کیت اورینگ جعبه اورینگ سیلیکونی به حساب می‌آید چراکه اورینگ سیلیکونی دارای کاربردهای بسیار بالایی مخصوصاً در صنایعی مانند دارویی و بهداشتی و غذایی می باشد. اورینگ  سیلیکونی مقاومت بسیار بالایی در برابر مایعات نفتی و همچنین حرارت  شدید و اشعه ماورا بنفش دارد. از این اورینگ میتوان در سیستم های حرارتی و برودتی که دمای آن بین منفی 100 تا 232 درجه سانتیگراد است استفاده کرد.

جعبه اورینگEPDM

برای نگهداری از انواع اورینگEPDM  احتیاج به یک جعبه اورینگ مخصوص می باشد تا بتوان به راحتی به اورینگ ها دسترسی داشت. این نوع از اورینگ مقاومت بسیار بالایی در برابر الکل و همچنین ترکیبات اسیدی و نمک های قلیایی دارد و به همین علت از آن می توان در صنایع  غذایی استفاده کرد.

 مزایای خرید جعبه  اورینگ میلی متری و اینچی

 به طور کلی می توان گفت جعبه اورینگ میلیمتری و اینچی باعث نظم بخشیدن و همچنین دسترسی آسان و راحت تر به انواع اورینگ های میلیمتری و اینچی می‌شود چرا که در بسیاری از مواقع دسترسی به انواع اورینگ ها مشکل است که این مشکل با تهیه جعبه اورینگ حل خواهد شد.

 سایزبندی اورینگ

در صورتی که از جعبه اورینگ میلیمتری و یا جعبه اورینگ جهت نگهداری انواع اورینگ استفاده می نمایید دسترسی شما به آن بسیار راحت تر و ساده تر خواهد شد. به طور کلی می‌توان گفت اگر این ها دارای سایز بندی های مختلفی هستند که بسته به نوع عملکرد و محل استفاده با یکدیگر متفاوت می باشند.

بلاگ های مرتبط

>
پکینگ منجید دار
admin-salari
27 ژانویه 2024
0

لیست پکینگ های موجود

لیست پکینگ های موجود به همراه لیست قیمت به روز   packing list ex

admin-salari
05 نوامبر 2023
0

لیست قیمت کیت های خودرویی

کیت های خودرویی به صورت کامل بسته بندی شده و با قیمت بسیار رقابتی دارای حداقل تعداد برای خرید می باشند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید